Известие

Collapse
No announcement yet.

от какво може да харчи масло

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • от какво може да харчи масло

    та колеги проблема ми е следния ............ двигателя ми е след основен ремонт на около 2000 км хар4и ми по 1л на 200 300 км масло ........... със селения 20к съм ............ ремонта ми се състоеше във смяна на колянов вал бутала и биели ...... тия неща са втора употреба .......... освен тях са сменени сегменти семеринги биелни и основни лагери гуми4ки на клапани ..

    колата си работи супер оба4е пуши и гори масло

    видел съм се в чудо ....... казват ми 4е несхто буталата трябвало да улягат ама нали се мерат тия неща и оттам на татък ако всичко е наред трябва да не харчи масло ......... или поне не и толкова .........................
    ако може някои да ми каже дали е нормално или не е и на какво може да се дължи това ..............
    а колата ми е в гаранция уж ............. ама ми казват че не е тяхна вината (сигурно е на боико борисов)


  • #2
    а иначе умишлено не пиша каде съм си правил ремонта защото не съм сигурен дали гршкате е там ...... а не искам незаслужено да обвинявам които и да е

    Comment


    • #3
      Некачествен монтаж и некадърни майстори.Няма сегменти колата.Второ отваряне...Ако желаеш можеш да ми звъннеш на 0899811447 - niki. и ще си поговорим.Карам 155 1.8 с износване 0.1 на ризите - литър на 10 000 км.9 на 100 гориво - смесен разход.

      Comment


      • #4
        сега стана късно утре сте ти звънна

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от element_jori Покажи съобщение
          а иначе умишлено не пиша каде съм си правил ремонта защото не съм сигурен дали гршкате е там ...... а не искам незаслужено да обвинявам които и да е
          Ремонта е правен при мен!!! Цилиндрите бяха с голямо износване,имаше щупени бутала,биели и вал извън ремонт. Най добрия вариант беше нови бутала 1ремонт и шлайф на блока,но на клиента му се видя скъпо!! Шлайф на блока 120лв и 4бутала по 220лв и се мина на другия вариант, 4 бутала втора употреба с нови сигменти.Разхода на масло не е толкова голям. Как да ти гарантирам разхода на масло с частичен ремонт? Като стане въпрос за ремонт всички искате по тънко,да се правят икономии че пари кът,после майсторите виновни!! На мен ми е все тая кои бутала ще ти сложа,имам само едно разкарване до шлайф базата,а на теб ти беше близо 1000лв
          RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
          0899832271 Сашо

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от niki. Покажи съобщение
            Некачествен монтаж и некадърни майстори.Няма сегменти колата.Второ отваряне...Ако желаеш можеш да ми звъннеш на 0899811447 - niki. и ще си поговорим.Карам 155 1.8 с износване 0.1 на ризите - литър на 10 000 км.9 на 100 гориво - смесен разход.
            Ти па с кво ще помогнеш МАЙСТОРЕ?
            RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
            0899832271 Сашо

            Comment


            • #7
              брадчед моля те .... не съм казвал че си виновен или нз си какво ........... аз съм доволен от ремонта не съм доволен от това че ми харчи масло ..................... и просто искам да знам как седят нещата ............. сега прав съм си .... не можеш да ме виниш

              Comment


              • #8
                така до момента ходих кадето се сетя сервиз и на 5 места ми казаха 4е при4ините мойе да са 3 .....
                1 обърнат сегмент
                2 счупен сегмент
                3 неправилна обслужена глава

                за износване на мотора никои нисто не ми спомена
                питах мойе ли да е...... те ми казаха 4е штом се е виждал хоулинга (или както е там) тия надраните неща като мрежа по цилиндрите зна4и блока не е износен .......... а за буталата казаха че никои не би сложил бутала в такова състояние 4е да харчи толкова масло

                а като наи вероятна причина казаха че е главата .................. стото докато е студена не ми работи както трябва (тресе двигателя) ........... а на диагностика ништо не ми показа

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от element_jori Покажи съобщение
                  така до момента ходих кадето се сетя сервиз и на 5 места ми казаха 4е при4ините мойе да са 3 .....
                  1 обърнат сегмент
                  2 счупен сегмент
                  3 неправилна обслужена глава

                  за износване на мотора никои нисто не ми спомена
                  питах мойе ли да е...... те ми казаха 4е штом се е виждал хоулинга (или както е там) тия надраните неща като мрежа по цилиндрите зна4и блока не е износен .......... а за буталата казаха че никои не би сложил бутала в такова състояние 4е да харчи толкова масло

                  а като наи вероятна причина казаха че е главата .................. стото докато е студена не ми работи както трябва (тресе двигателя) ........... а на диагностика ништо не ми показа
                  Направо отваряй пак мотора,няма как,пък тогава ще се реши какво да се прави,ако искаш да я караш-нови бутала и сегменти и тва е
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    аз добре се го отворя ама нали се сещаш че това е свързано с не малко пари .......... и то пари за нещо което вече съм платил и уж ми беше обещана гаранция преди да започне ремонта даже ................ обаче сега излиза че гаранцията е само на думи ............което е равносилно на лъжа........ а след като аз съм платил за ремонт след които всичко трябва да е наред ... НО НЕ Е вече тая ситуация отива към обир............. а аз питах 60 пъти дали вси4ко се е наред по двигателя обещаха че няма да има никакви проблеми ............ всичко което ми казаха направих ........... търсих биели нз си колко комплекта ........... имах 3 комплекта бутала и биели .. не вярвам всичките да са били зле ............... не ми беше споменато дори нещо за шлаив на цилиндри и нз си какви .......... дори питах не трябва ли да се шлаифа главата казаха ми 4е не трябва ........ е сега нема начин аз да извадя още пари за да оправя грешките на някои особенно при тая ситуация ....... тука преебания съм аз.......... не съм направил нещо грешно ........ не съм искал да давам пари за развалена стока (и то не малко)

                    Comment


                    • #11
                      Колега какво да ти кажа Имаше един пич тук Лешомрав който също хвърля маса пари по едно GTV но в момента се подвизава във форума на мерцедес и кара сеответно Е-класа. Изводите си ги прави сам. Миналата година се бях поболял на тема GTV но попадах само на гробници и за мое щастие / и на джоба ми съответно / си взех друга марка. Не е Голф дори не е немска но след първоначално обслужване / ремъци и масла / 40 хиляди пробег без нито един ремонт . Алфата не е виновна просто ги внасят от автоморгите буквално. Разни търгаши / автотърговци, вносители на авточасти и сървизи като този в който са ти направили ремонта / натрупаха пари на наш гръб . Gtv-то е с уникален дизайн и сега като видя такава се обръщам да я гледам но ако я вземеш за 6хил. трябва да имаш още толкова за ремонти и например да ти е втора кола да си я караш за кеф. Без пари не става

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от element_jori Покажи съобщение
                        аз добре се го отворя ама нали се сещаш че това е свързано с не малко пари .......... и то пари за нещо което вече съм платил и уж ми беше обещана гаранция преди да започне ремонта даже ................ обаче сега излиза че гаранцията е само на думи ............което е равносилно на лъжа........ а след като аз съм платил за ремонт след които всичко трябва да е наред ... НО НЕ Е вече тая ситуация отива към обир............. а аз питах 60 пъти дали вси4ко се е наред по двигателя обещаха че няма да има никакви проблеми ............ всичко което ми казаха направих ........... търсих биели нз си колко комплекта ........... имах 3 комплекта бутала и биели .. не вярвам всичките да са били зле ............... не ми беше споменато дори нещо за шлаив на цилиндри и нз си какви .......... дори питах не трябва ли да се шлаифа главата казаха ми 4е не трябва ........ е сега нема начин аз да извадя още пари за да оправя грешките на някои особенно при тая ситуация ....... тука преебания съм аз.......... не съм направил нещо грешно ........ не съм искал да давам пари за развалена стока (и то не малко)
                        Добре де колко километра си минал след ремонта направи ги поне 3-4к да си легнат сегментите поне малко и тогава пак пиши какъв е резултата.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Бе какво плюете сервизите? Моята я правих на същото място - при Лисан...1000км след основен ремонт, както съм налял маслото така си и седи (бистро) и на същото ниво...Много съм доволен, човека е много коректен...

                          Не знам автора на темата какво точно е правил и какво е решил да си спести да направи, но при мен нямаше компромиси, каквото Сашо прецени, че трябва да се направи е направено, и колкото струва толкова, само колата да стане перфектна...
                          Та в този ред на мисли стигне ли се до ремонт на двигателя по-добре да дадеш 200-300лв отгоре, но после да не те боли глава...

                          п.с. Защо не пробваш с масло Селения НРХ, поне него го дават ако ти гори масло и пуши..(твоите симптоми)...
                          Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 22:34.
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Моита също е правена преди гореспоменатата на колегата при лисан вече 3000км и е ОК, смених лагери (основни и биелни)шлайф кол. вал, нови сигменти, бутала номинал без шлайф блока на мойа блок не се виждаше хонинга но се надявам да не е износен толкова много и не гори масло за сега е ОК. Пълно обслужване на мотора( ремаци, ролки, водна помпа)масло, картер. Смених маслото на 500к, сега ще го сменя пак, имам малко омасляване от към смукателните колектори, ще е хубаво да се погледне от Гореспоменатия майстор, аз лично нямам забележки към човека, макар че човек за да се впусне в подобно приклучение ще има нужда от доста пари!!! Пожелавам успех на колегата и да си оправи колата, но ако грешката е от техническа гледна точка на мойстора, което ме съмнява ще е добре всеки да си поеме последствията!!!
                            Успех и на ЛИСАН продалжавай все така човече!!! и да не забравим да кажем и някоиа добра дума за Дригата (колегата на Лисан
                            Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                            Comment


                            • #15
                              не знам за ремонта ,но не мога да кажа нищо лошо за Лисан голям пич точен и коректен работещ на добри цени разбира си работата вчера бях на ремонт на стартер и човека с стартерите ми казва само при сашо да си я правиш иначе ще ти развалат колата вие си правети изводите ,реално погледнато винаги има риск щом частите са били 2 ръка ,нормално не сичко да е на 6

                              Comment

                              Working...
                              X